close

لوفت هانزا

logo
لوفت هانزا

هواپیمایی لوفت هانزا

 

جهت پیگیری بار، میتوانید با استفاده از شماره ی بارنامه ی یازده رقمی خود، از لینک زیر استفاده نمایید:

 

 

برای مشاوره و آشنایی با خدمات کالا تجارت اسکان با شماره های  ۸۸۸۱۵۷۰۰ و ۸۸۸۱۵۶۰۰ لطفا تماس بگیرید.

 

 

درباره شرکت لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا  (Lufthansa) دومین شرکت هواپیمایی بزرگ در جهان است که علاوه بر جا به جایی مسافران در زمینه کارگو و فریت بار به سراسر دنیا تجربه و مهارت زیادی دارد.
دفتر مرکزی لوفت هانزا در کشور آلمان است و از سال 1953 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر خدمات خود را در 78 کشور جهان مانند ایران ارائه میدهد.
ایرلاین لوفت هانزا از پیشرفته ترین تکنولوژی و خدماتی مانند اینترنت داخل کابین، کابین ها ی فرست کلاس، 280 فروند هواپیما و تیم متخصص و با تجربه ای استفاده میکند که باعث شده است بتواند در میان شرکت های هواپیمایی نامی داشته باشد.

 

 

میزان بار مجاز هواپیمایی قطر

هر شرکت هواپیمایی با توجه به تجهیزات و نوع هواپیمای خود مقدار مشخص و متفاوتی برای میزان بار مجاز در نظر میگیرد و لوفت هانزا نیز برای هر کدام از کلاس های کابین خود میزان بار متفاوتی در نظر گرفته است.
کلاس های کابین قطر ایرلاین شامل اکونومی،پرمیوم اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس است که در بلیط صادر شده مشخص میشود و در ادامه توضیح میدهیم.

 

میزان بار مجاز کابین اکونومی ایرلاین لوفت هانزا

پرواز اکونومی : Economy وزن بار مجاز برای هر مسیری 1 چمدان با وزن حداکثر 23 کیلوگرم معادل 50 پوند و میزان وزن مجاز برای چمدان همراه مسافر در کابین 8 کیلوگیرم معادل 17 پوند
پرواز پریمیوم اکونومی : Premium Economy وزن بار مجاز برای هر مسیری 2 چمدان با وزن حداکثر 23 کیلوگرم معادل 50 پوند و میزان وزن مجاز برای چمدان همراه مسافر در کابین 8 کیلوگیرم معادل 17 پوند

 

میزان بار مجاز کابین بیزنس قطر ایرلاین

پرواز بیزنس کلاس : Business class وزن بار مجاز برای هر مسیری 2 چمدان با وزن حداکثر 32 کیلوگرم معادل 70 پوند و میزان وزن مجاز برای چمدان همراه مسافر در کابین 8 کیلوگیرم معادل 17 پوند

 

میزان بار مجاز کابین فرست کلاس یا درجه یک قطر ایرلاین

پرواز فرست کلاس : first class وزن بار مجاز برای هر مسیری 3 چمدان با وزن حداکثر 32 کیلوگرم معادل 70 پوند و میزان وزن مجاز برای چمدان همراه مسافر در کابین 8 کیلوگیرم معادل 17 پوند

 

 

کاهش هزینه اضافه بار هواپیمایی لوفت هانزا

اگر مقدار بار شما از مقدار معین شده بیشتر باشد، اضافه بار حساب میشود و مجبور هستید هزینه ای برای آن بپردازید که معمولا اقتصادی نیست.
در این صورت تنها دو راه پیش رو دارید.
1- کم کردن وزن اضافه بارتان و رساندن آن به مقدار مجاز حمل بار
2- استفاده از فریت بار

 

فریت بار هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت های هواپیمایی بزرگ مانند لوفت هانزا برای کاهش هزینه های اضافه بار و راحتی ارسال هرگونه باری به کشور های دیگر خدماتی به نام فریت بار و کاگو ارائه میکنند که وسایل شما با کمترین هزینه به کشور های دیگر ارسال میشود.

برای مثال اگر مهاجر هستید و قصد ارسال وسایل زندگی خود به کشور مقصد را دارید، یا به عنوان بازرگان و تاجر قصد ارسال محصولات و محموله خود به کشور های خارجی دارید میتوانید از کارگو و فریت بار استفاده کنید.
فریت بار میتواند در هزینه های شما صرفه جویی کند و هرچه مقدار بارتان بیشتر باشد هزینه آن کمتر میشود.
فریت بار میتواند مقداری پیچیده باشد و اگر در مراحل آن مانند بسته بندی و مراحل اداری دقت کافی به کار نرود ممکن است به محموله تان خسارت وارد شود، کارتان بیشتر طول بکشد یا حتی جریمه شوید، پس بهتر از کار را به متخصصات این زمینه بسپارید.

اگر قصد استفاده از خدمات فریت بار یا کارگوی لوفت هانزا را دارید و نمیدانید باید از کجا شروع کنید با مشاوران شرکت کالا تجارت اسکان تماس بگیرید تا با توجه به مقصد و نوع و حجم بارتان راهنمایی شوید.
شرکت کالا تجارت اسکان با داشتن سال ها تجربه در زمینه فریت بار و کارگو میتواند صفر تا صد فریت بار لوفت هانزا مانند بسته بندی، سم پاشی و انجام کارهای گمرکی را در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه برای شما انجام میدهد.

 

قیمت فریت بار لوفت هانزا

قیمت فریت بار لوفت هانزا وابسته به نوع، حجم و وزن محموله شما، کشور مقصد، هزینه بیمه و بسته بندی است که در قیمت تاثیر گذار هستند.
بهتر است برای آگاهی از قیمت فریت بار لوفت هانزا با شرکت کالا تجارت اسکان تماس بگیرید تا با گفتن مشخصات بارتان و کشور مقصد از هزینه تقریبی آگاه شوید.

 

اقلام ممنوعه فریت بار لوفت هانزا

تمامی شرکت های هواپیمایی برای فریت بار لیستی از کالاها ممنوعه دارند که با توجه به کشور مقصد ممکن است تغییرات جزئی در آن ایجاد شود، لوفت هانزا ایرلاین نیز از این قضیه مستثنی نیست:

کالاهای خطرناک یا غیر مجاز
انواع مواد منفجره
سیلندرهای اکسیژن
گازولین و سوخت
سم و مواد شیمیایی خانگی
مواد رادیواکتیو
سلاح گرم و مهمات

 

مقاله های بیشتر

 

 

    سلام ، قیمت بار اضافه لوفت هانزا در پروازهای اروپایی چقدر هست و هزینه فریت چقدر هست ؟ با تشکر

    پاسخ
ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد