close

فریت بار به آمریکا

logo
فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

 اگر در مسیر مهاجرت قرار گرفته اید و برای اولین بار میخواهید از خدمات فریت بار به آمریکا استفاده کنید، با ما همراه باشید تا قدم به قدم با مراحل ارسال بار به آمریکا آشنا شوید.

فریت کردن به آمریکا

فریت بار مسافر و ارسال بار به آمریکا به خصوص برخی از ایالت های آن مثل  ایالت کالیفرنیا واغلب به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو نسبت به دیگر کشور ها بخاطر مهاجرت وتمایل مسافران به حمل برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود بیشتر می باشد. بنابراین نیاز به یک شرکت مناسب وقابل اعتماد برای ارسال برای به این کشور است، کاملا محسوس است.

شرکت کالا تجارت اسکان با تیم مجرب و متخصص بهترین سرویس و خدمات را در اختیار شما می گذارد تا پروسه  ارسال بار را با اسودگی خاطر پشت سر بگذارید . با شماره تلفنهای ۸۸۸۱۵۶۰۰ و ۸۸۸۱۶۷۰۰ لطفا تماس بگیرید مشاورین در خدمت شما هستند .

 

مراحل فریت بار به آمریکا

برای فریت کردن بار به شهرهای آمریکا، باید یک روال مشخصی طی شود تا وسایل، سالم وایمن به مقصد برسد. از این رو در این قسمت، پروسه فریت کردن بار را از ابتدا به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

 

1- درخواست فریت بار

در مرحله اول شما با مراجعه به شرکت کالا تجارت اسکان درخواست خود را در خصوص فریت بار اعلام می کنید. حتما در هنگام درخواست، وزن بار را مشخص کرده و لیست لوازمتان را با خود همراه داشته باشید. جهت استعلام هزینه می توانید با پر کردن فرم استعلام  به راحتی از تعرفه ها مطلع شوید.

 

 

2- محاسبه هزینه و تأیید آن

بعد از درخواست و اعلام نوع بار و وزن آن، هزینه های اصلی و جانبی محاسبه شده و به شما اعلام می شود در صورتی که این مبلغ مورد تأیید شما قرار گیرد، درخواستتان ثبت شده و یک زمان مشخص برای بسته بندی و جمع آوری وسایل تعیین می شود.

 

 

3- بسته بندی

 

در تاریخ مشخص نیروهای ما برای بسته بندی در محل حاضر خواهند شد. بسته بندی بار، با امکانات  وایمنی کامل انجام می شود. به طوری که هیچ گونه آسیبی به لوازم شما وارد نخواهد شد.

البته  در نظر داشته باشید که تمام وسایل باید توسط تیم کالا تجارت اسکان بررسی شده و با بسته های این شرکت جمع آوری شود.

 

4- انتقال بار به فرودگاه امام خمینی

در این مرحله لوازم بسته بندی شده به فرودگاه منتقل می شود و به صورت دقیق وزن شده و مراحل اداری و گمرکی آن انجام می شود، بعد از اتمام این کار بارنامه فریت بار، صادر شده و به  به اطلاعتان می رسد.

 

برای ارسال بار باید مدارکی که مورد نیاز است را به صورت کامل ارائه کنید. این مدارک شامل :

• یک کپی از بلیط شما به آمریکا

• اصل گذرنامه شخص فرستنده بار وشخص گیرنده بار

• اصل کارت ملی فرد گیرنده و فرستنده

• آدرس دقیق فرستنده و گیرنده به همراه شماره تماس و کد پستی یا زیپ کد

• همچنین می بایست یک لیست کامل از تعداد بسته ها و ابعاد آن، همراه مابقی مدارک ارائه شود

 

5- تسویه حساب و ارسال

بعد از صدور بارنامه ، باید تمامی هزینه های ارسال بار را به طورکامل پرداخت کنید تا به این ترتیب  فریت بار از فرودگاه امام خمینی انجام شود.

نکته مهم در این خصوص این است که با دریافت کد رهگیری درج شده در بارنامه می توانید مسیر ارسال بار از مبدأ به مقصد را کنترل کنید.

 

 هزینه  فریت بار به آمریکا

هزینه فریت بار به آمریکا مانند دیگر کشورها محاسبه می شود. دو عامل تأثیرگذار در تغییر قیمت فریت بار به آمریکا، شهر مقصد و شرکت هواپیمایی است که بار شما را فریت خواهد کرد. به دلیل شرایط موجود در هر ایالت و شهر آمریکا و همین طور مسافتی که از محل مبدأ بار دارد، هزینه فریت به هر شهر آمریکا با دیگری متفاوت است.

 

وزن بار و هزینه ارسال

همانطور که گفتیم وزن عامل موثری در محاسبه نرخ فریت بار به آمریکا است. بر این اساس وزن بار به سه دسته کلی تقسیم می شود.

• وزن بار بین 45 کیلوگرم تا 100 کیلوگرم

• وزن بار بین 100 کیلوگرم تا 300 کیلوگرم

• وزن بار بالای 300 کیلو گرم

 

قیمت فریت بار به آمریکا

یک مزیت مهم فریت کردن بار به نسبت انتقال آن از طریق پرواز عادی و پرداخت اضافه بار این است که، در این روش هرچقدر وزن بار بیشتر باشد، هزینه کمتری شامل حال آن خواهد شد.

بطور کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور آمریکا برای مهاجرین ومسافران رایگان است وبرای ورود لوازم استفاده شده ودست دوم مانع قانونی  وجود ندارد وشما می توانید با پرداخت یک مبلغ ۳۰ تا ۴۰ دلار آمریکا برای صدور قبض انبار بعد از رسیدن بار به فرودگاه ،بار خود را دریافت نمایید وهیچ هزینه ی گمرکی دیگری برای شما در نظر گرفته نمی شود. مسافران میتوانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used H.Hgoods, Used personal effects به بیشتر شهر های ایالات متحده آمریکا مانند نیویورک ، واشینگتن، آتلانتا ، شیکاگو، لس آنجلس ، سانفرانسیسکو، بوستن ، تگزاس ،پورتلند ، سیاتل ، میامی و…فریت بار نمایند.

 

 

ارسال مواد غذایی به امریکا

ارسال بار مواد غذایی حتی به مقدار بسیار کم ،بسیار حساسیت زا است و هنگام  ارزیابی که در گمرک ودر هر یک از فرودگاه ها در بررسی  درصورتیکه متوجه وجود مواد غذایی در باربشوند ممکن است مواد غذایی را دور بریزند ویا مشکلاتی برای گیرنده ی بار به وجود بیاورند.به شما توصیه می شودکه مواد غذایی را بارخود قرار ندهید .حتی اگر مقدار آن بسیار ناچیز هم باشد.اما در صورتی که اصرار بر ان دارید که مقداری مواد غذایی را فریت بار کنید ما به شما توصیه  می کنیم که آن را در یک جعبه جداگانه ای قرار دهید تا به راحتی قابل دسترس باشد که در این صورت دیگر نیاز نیست  که در بین بار ها به دنبال آن بگردند وبه دیگر وسایل وبار شما نیز آسیب نخواهند رسید.

 

 تحویل بار در آمریکا

مرحله آخر ارسال بار به آمریکا تحویل آن در مقصد انتخابی است.در اولین مرحله بار توسط ارزیاب گمرگ بررسی می شود و نکته اینکه حتما باید نام و نام خانوادگی و آدرس با بارنامه هم خوانی داشته باشد وزمانی که صحت بسته ها توسط  کارشناسان بازرسی گمرگ تأیید شد، بار شما به انباررفته و به مدت دو روز کامل  بدون هزینه نگه داری می شود بار ارسالی باید در مدت 48 ساعت از گمرگ شهر مقصد ترخیص شود در غیر اینصورت بار شامل هزینه نگهداری می شود.

در این هنگام گیرنده بار، باید با مدارک خود به فرودگاه مراجعه کند. سپس اطلاعات شما با مشخصات قسمت گیرنده تطبیق داده می شود  و می توانید بسته های خود را دریافت کنید.

 

ارسال بار به آمریکا

اگر وسایل چوبی در فریت بار وجود داشته باشد قبل از ارسال باید ضدعفونی و سم زدایی شود و بعد بسته بندی صورت گیرد. علاوه بر آن مدارکی مبنی بر سم زدایی را باید هنگام دریافت بار، برای ارائه به کارشناسان فرودگاه همراه داشته باشید.

لوازمی چون انواع عطرهای خوشبوکننده، مواد شیمیایی، انواع مایعات، باتری، چسب و... جز لوازمی هستند که به هیچ عنوان نمی توانید در میان بار خود قرار دهید.این موضوع یک قانون مهم است که در فریت بار به هر کشوری رعایت می شود.

اگر قصد دارید تا یک شی قدیمی را با خود به آمریکا بیاورید، قبل از بسته بندی باید از سازمان میراث فرهنگی مجوز انجام این کار را داشته باشید تا در هنگام فریت کردن به مشکل برنخورید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فریت با به آمریکا با مشاورین کالا تجارت اسکان و با شماره های ۸۸۸۱۵۶۰۰ و ۸۸۸۱۶۷۰۰ لطفا تماس بگیرید.

 

مقاله های بیشتر

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد