close

فریت بار به آمریکا

logo
فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا به معنای ارسال بار و کالا به کشور آمریکا است. این فرایند فریت بار شامل روش ها و ارسال انواع مختلفی از بارها، از جمله لوازم دانشجویی، کالاهای تجاری، اثاثیه منزل، مواد غذایی و حتی حیوانات باشد. اگر در مسیر مهاجرت قرار گرفته اید و برای اولین بار میخواهید از خدمات فریت بار به آمریکا استفاده کنید، با ما همراه باشید تا قدم به قدم با مراحل ارسال بار به آمریکا آشنا شوید.

 

فریت کردن به آمریکا

فریت بار به آمریکا به دلایل متعددی انجام میشود. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از فریت بار آمریکا این است که افراد زیادی سالانه برای کار، تحصیل یا زندگی به آمریکا مهاجرت میکنند و طبیعتا نیاز دارند وسایل زیادی برای زندگی یا تحصیل همراه خود ببرند. ارسال عادی این بارها میتواند هزینه زیادی داشته باشد. فریت بار راهی اقتصادی، سریع و آسان برای ارسال اینگونه بار ها است. فریت بار مسافر و ارسال بار به آمریکا به خصوص برخی از ایالت های آن مثل  ایالت کالیفرنیا واغلب به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو نسبت به دیگر کشور ها بخاطر مهاجرت وتمایل مسافران به حمل برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود بیشتر می باشد. بنابراین نیاز به یک شرکت مناسب وقابل اعتماد برای ارسال برای به این کشور است، کاملا محسوس است.

 

شرکت کالا تجارت اسکان با تیم مجرب و متخصص بهترین سرویس و خدمات را در اختیار شما می گذارد تا پروسه  ارسال بار را با اسودگی خاطر پشت سر بگذارید . با شماره تلفنهای ۸۸۸۱۵۶۰۰ و ۸۸۸۱۶۷۰۰ لطفا تماس بگیرید مشاورین در خدمت شما هستند .

 

مراحل فریت بار به آمریکا

برای فریت کردن بار به شهرهای آمریکا، باید یک روال مشخصی طی شود تا وسایل، سالم وایمن به مقصد برسد. از این رو در این قسمت، پروسه فریت کردن بار را از ابتدا به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

 

1- درخواست فریت بار

در مرحله اول شما با مراجعه به شرکت کالا تجارت اسکان درخواست خود را در خصوص فریت بار اعلام می کنید. حتما در هنگام درخواست، وزن بار را مشخص کرده و لیست لوازمتان را با خود همراه داشته باشید. جهت استعلام هزینه می توانید با پر کردن فرم استعلام  به راحتی از تعرفه ها مطلع شوید.

 

 

2- محاسبه هزینه و تأیید آن

بعد از درخواست و اعلام نوع بار و وزن آن، هزینه های اصلی و جانبی محاسبه شده و به شما اعلام می شود در صورتی که این مبلغ مورد تأیید شما قرار گیرد، درخواستتان ثبت شده و یک زمان مشخص برای بسته بندی و جمع آوری وسایل تعیین می شود.

 

 

3- بسته بندی

 

در تاریخ مشخص نیروهای ما برای بسته بندی در محل حاضر خواهند شد. بسته بندی بار، با امکانات  وایمنی کامل انجام می شود. به طوری که هیچ گونه آسیبی به لوازم شما وارد نخواهد شد.

البته  در نظر داشته باشید که تمام وسایل باید توسط تیم کالا تجارت اسکان بررسی شده و با بسته های این شرکت جمع آوری شود.

 

4- هماهنگی با گمرک و دریافت مجوزها

 

برای ارسال بار به آمریکا باید با گمرک کشور مبدا و مقصد هماهنگی های لازم رو انجام بدهید و مجوزهای لازمه را دریافت کنید. این مرحله میتواند کمی زمان بر باشد و بهتر است به افراد متخصص مانند نیروهای شرکت کالا تجارت اجازه انجام این مرحله را بدهید.

 

5- انتقال بار به فرودگاه امام خمینی

 

در این مرحله لوازم بسته بندی شده به فرودگاه منتقل می شود و به صورت دقیق وزن شده و مراحل اداری و گمرکی آن انجام می شود، بعد از اتمام این کار بارنامه فریت بار، صادر شده و به  به اطلاعتان می رسد.

 

برای ارسال بار باید مدارکی که مورد نیاز است را به صورت کامل ارائه کنید. این مدارک شامل :

• یک کپی از بلیط شما به آمریکا

• اصل گذرنامه شخص فرستنده بار وشخص گیرنده بار

• اصل کارت ملی فرد گیرنده و فرستنده

• آدرس دقیق فرستنده و گیرنده به همراه شماره تماس و کد پستی یا زیپ کد

• همچنین می بایست یک لیست کامل از تعداد بسته ها و ابعاد آن، همراه مابقی مدارک ارائه شود

 

6- تسویه حساب و ارسال

بعد از صدور بارنامه ، باید تمامی هزینه های ارسال بار را به طورکامل پرداخت کنید تا به این ترتیب  فریت بار از فرودگاه امام خمینی انجام شود.

نکته مهم در این خصوص این است که با دریافت کد رهگیری درج شده در بارنامه می توانید مسیر ارسال بار از مبدأ به مقصد را کنترل کنید.

 

هزینه  فریت بار به آمریکا

هزینه فریت بار به آمریکا مانند دیگر کشورها محاسبه می شود. دو عامل تأثیرگذار در تغییر قیمت فریت بار به آمریکا، شهر مقصد و شرکت هواپیمایی است که بار شما را فریت خواهد کرد. به دلیل شرایط موجود در هر ایالت و شهر آمریکا و همین طور مسافتی که از محل مبدأ بار دارد، هزینه فریت به هر شهر آمریکا با دیگری متفاوت است.

 

وزن و حجم بار

وزن و حجم بار یکی از مهم ترین عامل های تعیین کننده هزینه فریت بار به آمریکا است. معمولا هزینه ها را بر اساس وزن یا حجم (هرکدام که بیشتر باشد) محاسبه میکنند و هزچه وزن و حجم بار بیشتر باشد هزینه نهایی کمتر میشود.

 

وزن بار ها به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم میشود:

• وزن بار بین 45 کیلوگرم تا 100 کیلوگرم

• وزن بار بین 100 کیلوگرم تا 300 کیلوگرم

• وزن بار بالای 300 کیلو گرم

 

نوع کالا

نوع کالا نیز میتواند در هزینه نهایی فریت بار به آمریکا تاثیر گذار باشد. برخی از کالا ها مانند مواد غذایی نیاز به شرایط خاص نگهداری مانند دما برای ارسال دارند. یا کالاهای خطرناک که نیاز به رعایت مققرا ایمنی و امنیتی دارد. این موارد میتوانند باعث افزایش هزینه فریت بار شوند.

 

فاصله مبدا تا مقصد

فاصله جغرافیایی بین مبدا و مقصد نیز از دیگر عوامل تعیین کننده هزینه فریت بار است. هرچه فاصله بین این دو مکان بیشتر باشد، طبیعتا هزینه بیشتری باید بپردازید. لازم به ذکر است که مسیر های پر تردد نیز میتوانند هزینه آور باشند.

برای محاسبه هزینه دقیق فریت بار آمریکا با مشاوران کالا تجارت اسکان در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

قیمت فریت بار به آمریکا

یک مزیت مهم فریت کردن بار به نسبت انتقال آن از طریق پرواز عادی و پرداخت اضافه بار این است که، در این روش هرچقدر وزن بار بیشتر باشد، هزینه کمتری شامل حال آن خواهد شد.

بطور کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور آمریکا برای مهاجرین ومسافران رایگان است وبرای ورود لوازم استفاده شده ودست دوم مانع قانونی  وجود ندارد وشما می توانید با پرداخت یک مبلغ ۳۰ تا ۴۰ دلار آمریکا برای صدور قبض انبار بعد از رسیدن بار به فرودگاه ،بار خود را دریافت نمایید وهیچ هزینه ی گمرکی دیگری برای شما در نظر گرفته نمی شود. مسافران میتوانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used H.Hgoods, Used personal effects به بیشتر شهر های ایالات متحده آمریکا مانند نیویورک ، واشینگتن، آتلانتا ، شیکاگو، لس آنجلس ، سانفرانسیسکو، بوستن ، تگزاس ،پورتلند ، سیاتل ، میامی و…فریت بار نمایند.

 

 

ارسال مواد غذایی به امریکا

ارسال بار مواد غذایی حتی به مقدار بسیار کم ،بسیار حساسیت زا است و هنگام  ارزیابی که در گمرک ودر هر یک از فرودگاه ها در بررسی  درصورتیکه متوجه وجود مواد غذایی در باربشوند ممکن است مواد غذایی را دور بریزند ویا مشکلاتی برای گیرنده ی بار به وجود بیاورند.به شما توصیه می شودکه مواد غذایی را بارخود قرار ندهید .حتی اگر مقدار آن بسیار ناچیز هم باشد.اما در صورتی که اصرار بر ان دارید که مقداری مواد غذایی را فریت بار کنید ما به شما توصیه  می کنیم که آن را در یک جعبه جداگانه ای قرار دهید تا به راحتی قابل دسترس باشد که در این صورت دیگر نیاز نیست  که در بین بار ها به دنبال آن بگردند وبه دیگر وسایل وبار شما نیز آسیب نخواهند رسید. همچنین مواد غذایی که نیاز به نگهداری مناسبی دارند باید بصورت کاملا جدا بسته بندی شوند. بسته بندی های ویژه مواد غذایی به گونه ای طراحی شده اند تا بسته به هیچ وجه در طول راه دچار خرابی یا آلودگی نشود. این بسته بندی ها مقاوم در برابر رطوبت، دما و فشار هستند.

 

تحویل بار در آمریکا

مرحله آخر ارسال بار به آمریکا تحویل آن در مقصد انتخابی است.در اولین مرحله بار توسط ارزیاب گمرگ بررسی می شود و نکته اینکه حتما باید نام و نام خانوادگی و آدرس با بارنامه هم خوانی داشته باشد وزمانی که صحت بسته ها توسط  کارشناسان بازرسی گمرگ تأیید شد، بار شما به انباررفته و به مدت دو روز کامل  بدون هزینه نگه داری می شود بار ارسالی باید در مدت 48 ساعت از گمرگ شهر مقصد ترخیص شود در غیر اینصورت بار شامل هزینه نگهداری می شود.

در این هنگام گیرنده بار، باید با مدارک خود به فرودگاه مراجعه کند. سپس اطلاعات شما با مشخصات قسمت گیرنده تطبیق داده می شود  و می توانید بسته های خود را دریافت کنید.

 

ارسال بار به آمریکا

اگر وسایل چوبی در فریت بار وجود داشته باشد قبل از ارسال باید ضدعفونی و سم زدایی شود و بعد بسته بندی صورت گیرد. علاوه بر آن مدارکی مبنی بر سم زدایی را باید هنگام دریافت بار، برای ارائه به کارشناسان فرودگاه همراه داشته باشید.

لوازمی چون انواع عطرهای خوشبوکننده، مواد شیمیایی، انواع مایعات، باتری، چسب و... جز لوازمی هستند که به هیچ عنوان نمی توانید در میان بار خود قرار دهید.این موضوع یک قانون مهم است که در فریت بار به هر کشوری رعایت می شود.

اگر قصد دارید تا یک شی قدیمی را با خود به آمریکا بیاورید، قبل از بسته بندی باید از سازمان میراث فرهنگی مجوز انجام این کار را داشته باشید تا در هنگام فریت کردن به مشکل برنخورید.

 

چرا از فریت بار  به آمریکا استفاده کنیم؟

فریت بار آمریکا برای بسیاری از افراد روشی بسیار ضروری و قابل اهمیت است. دلایل بسیار متعددی وجود دارد که چرا افراد و کسب و کارهای مختلف به فریت بار نیاز دارند. در ادامه برخی از این دلایل را معرفی میکنیم:

 

مهاجرت و نقل مکان

بسیار از افرادی که برای کار، تحصیل یا زندگی به کشور آمریکا مهاجرت میکنند، نیاز به روشی سریع و ارزان دانرد تا وسیله های خود را به کشور مقصد منتقل کنند. فریت بار یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها برای انجام این کار است.

 

صادرات کالاهای تجاری

کشور آمریکا یکی از بزرگترین بازارهای جهان و مقصدی مهم برای صادرات کالا است. فریت بار به آمریکا به کسب و کارهای مختلف این امکان را میدهد تا محصولات خود را با کمترین سرعت و کم ترین هزینه به مشتریان خود در آمریکا ارسال کنند.

 

ارسال کالاهای خاص

بعضی از کالاها مانند مواد غذایی نیاز به شرایط خاص نگهداری برای ارسال دارند که در ارسال های معمولی این شرایط محیا نیست. 

 

فریت بار هوایی با آمریکا

فریت بار هوایی به آمریکا یکی از سریع ترین روش های حمل و نقل بین المللی است. این روش به دلیل داشتن مزایای مختلفی مانند سرعت بالا، امنیت بالا، قابلیت پیگیری دقیق بار و هزینه مناسب انتخاب بسیاری از افراد و شرکت ها برای ارسال بار به آمریکا است. یکی از مهم ترین مزایای فریت بار هوایی به آمریکا سرعت بالای آن نسبت به حمل و نقل دریایی و زمینی است که برای ارسال کالاهایی مانند دارو و مواد غذایی اهمیت بالایی دارد.  همچنین امنیت فریت بار هوایی نسبت به دیگر روش ها بسیار بیشتر است. در فریت بار هوایی به آمریکا کنترل های امنیتی سختی وجود دارد که از سرقت و آسیب دیدن کالا جلوگیری میکند. این موضوع برای ارسال کالاهای با ارزش اهمیت بسیاری دارد.

 

ارسال لوازم شخصی به آمریکا

ارسال لوازم شخصی به آمریکا یکی از مهم ترین خدمات فریت بار برای افرادی که قصد تحصی، مهاجرت یا اقامت طولانی در آمریکا دارند است. این لوازم شخصی میتواند شامل اثاثیه منزل و لوازم زندگی باشد که با دقت بالا بسته بندی و آماده ارسال به آمریکا میشوند. 

 

نکات مهم در فریت بار به آمریکا

برای استفاده از خدمات فریت بار به آمریکا نکات مهمی وجود دارد که باید مدنظر داشته باشید:

 

انتخاب شرکت معتبر

انتخاب یک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه فریت بار به آمریکا میتواند کمک بسیاری در مراحل فریت بار آمریکا به شما بکند. با انتخاب یک شرکت معتبر مانند کالا تجارت اسکان میتوانید با خیال راحت تمامی کارها را به آن ها بسپارید.

 

بسته بندی حرفه ای

بسته بندی صحیح و مناسب کالا یکی از پر اهمیت ترین نکات در فریت بار به آمریکا است. اگر بسته بندی شما مناسب نباشد علاوه بر خسارت دیدن کالای ارسالی تان، میتوانید باعث خسارت دیدن دیگر بارها نیز بشوید و مجبور به پرداخت غرامت شوید. به همین دلیل بسته بندی مناسب اهمیت بسیار زیادی در فریت بار دارد. استفاده از جعبه های چند لایه مقاوم، نایلون حباب دارد و بسته بندی مخصوص وسایل شکستنی میتواند از آسیب دیدن کالاها جلوگیری کند. با توجه به اهمیت بالای بسته بندی، بهتر است بسته بندی های خود را به یک شرکت معتبر و با سابقه بسپارید.

 

بیمه بار

بیمه بار فریت بار نیز از مسائل مهمی است که نباید از آن چشم پوشی شود. به خصوص اگر بار شما ارزشمند و گران است. بیمه بار میتواند از خسارت های احتمالی یا گم شدن کالبا جلوگیری کند و اگر هر اتفاقی برای بار شما بیفتد شرکت بیمه هزینه آن را متقبل میشود.

 

زمانبندی

زمانبندی و برنامه ریزی در فریت بار آمریکا اهمیت بسیاری دارد. حتما حداقل دو هفته قبل از ارسال بار با شرکت های فریت بار صحبت کنید و شروع به آماده سازی کالاها بکنید.

 

مدارک مورد نیاز برای فریت بار آمریکا

فریت بار به آمریکا با توجه به نوع کالای ارسال شما، نیاز به مجوزهای گوناگونی دارد که در ادامه معرفی میکنیم:

 

بارنامه هوایی (Air Waybill): بارنامه هوایی یکی از مهم‌ترین مدارک در فریت بار هوایی است. این مدرک شامل اطلاعاتی مانند فرستنده، گیرنده، وزن و حجم بار، جزئیات پرواز و شرایط حمل و نقل است.

 

فاکتور تجاری (Commercial Invoice): فاکتور تجاری شامل اطلاعات مربوط به کالاهای ارسالی، ارزش آنها و اطلاعات فروشنده و خریدار است و فقط برای ارسال براهای تجاری مورد نیاز است. این مدرک برای تعیین ارزش گمرکی کالاها و محاسبه عوارض گمرکی مورد نیاز است.

 

لیست بسته‌بندی (Packing List): لیست بسته‌بندی شامل جزئیات مربوط به محتوای هر بسته، تعداد و وزن هر بسته، و ابعاد آنها می‌باشد. این مدرک به گمرک و شرکت حمل و نقل کمک می‌کند تا کالاها را به درستی شناسایی و بررسی کنند. همچنین داشتن این لیست به شما کمک میکند تا از محتوای بارتان به خوبی آگاه باشید.

 

مجوزهای خاص: بسته به نوع کالا و مقررات گمرکی کشور مقصد، ممکن است نیاز به مجوزهای خاصی داشته باشید. این مجوزها می‌تواند شامل مجوزهای واردات، مجوزهای بهداشتی، مجوزهای ایمنی و سایر مجوزهای مربوط به کالاهای خاص باشد. 

 

بیمه‌نامه (Insurance Policy): بیمه‌نامه یکی از مدارک مهم در فریت بار هوایی است که شامل جزئیات پوشش بیمه‌ای و شرایط بیمه‌نامه می‌باشد. بیمه‌نامه می‌تواند از خسارت‌های احتمالی ناشی از آسیب یا گم شدن کالاها در طول مسیر جلوگیری کند.

 

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آمریکا

فریت بار آمریکا مانند فریت بار هر کشور دیگری دارای قوانین و مقررات خاصی است و برخی از کالاها دچار ممنوعیت یا محدودیت برای ارسال به آمریکا هستند که در ادامه نام میبریم:

مواد مخدر و داروهای غیرمجاز
مواد قابل اشتعال
اسلحه و مهمات
مواد بیولوژیکی و پزشکی
مواد رادیواکتیو
محصولات فرهنگی و هنری
عتیقه و آثار هنری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فریت با به آمریکا با مشاورین کالا تجارت اسکان و با شماره های ۸۸۸۱۵۶۰۰ و ۸۸۸۱۶۷۰۰ لطفا تماس بگیرید.

 

مقاله های بیشتر

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد