close

فریت بار به کانادا

logo
فریت بار به کانادا

 

ارسال بار به کانادا

فریت بار به کانادا به زبان ساده ارسال بار غیر تجاری بصورت هوایی از محل مبدأ به کشور کانادا می باشد. اما سوال این است چرا باید از فریت بار برای ارسال بار خود استفاده کنیم؟ معمولا مهاجرین، دانشجویان و یا مسافرینی که میزان بار قابل توجهی با خود به کشور مقصد حمل می کنند، برای صرفه جویی در هزینه های حمل از بهترین راه حل  که  فریت بار می باشد برای  بار اضافه خود استفاده می کنند.

حمل ونقل این لوازم و اضافه بار، کار ساده ای نیست که به صورت شخصی قابل اجرا باشد، از این رو بسیاری از شرکت های خدمات هوایی به منظور سهولت این امر، سرویس فریت بار را ارائه می کنند. اگر قصد دارید تا از خدمات بار هوایی برای رفتن به کشور کانادا استفاده کنید، با ما همراه باشید تا از شرایط فریت بار به کانادا کاملاً مطلع شوید.

شرکت کالا تجارت اسکان آماده ارائه بهترین و مطمئن ترین سرویس جهت ارسال بار و لوازم و سایر کالاهای شما عزیزان به کلیه شهرهای کانادا می باشد. همچنین اگر درباره فریت بار کانادا نیاز به راهنمایی داشتید با کارشناسان شرکت کالا تجارت جهت مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید.

 

تجربه  فریت بار به کانادا

بهتر است قبل از تماس، وزن لوازم خود را بدانید، به این ترتیب در همان ابتدا می توانید با چند شرکت تماس گرفته و هزینه ها را بررسی کنید. سپس بهترین شرکت خدمات فریت بار را انتخاب نمایید. نظم و دقت بالا در ارائه خدمات،  از ویژگی های مهمی است که در انتخاب خود باید به آن ها توجه کنید.

 نکته مهم و اساسی در انجام فریت بار، انتخاب یک شرکت مناسب با رزومه حرفه ای می باشد که بتوانید با خیال راحت همه چیز را به آن ها بسپارید. آنچه شرکت کالا تجارت را از دیگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات فریت بار  متمایز می کند رزومه حرفه ای و رضایت مشتریان خود است که نشان دهنده قابل اعتماد بودن و حرفه ای بودن شرکت کالا و تجارت است.

 

کارشناسی وسایل برای فریت کردن

لوازم شما می بایست به طور دقیق کارشناسی شود. این کار به دو دلیل مهم صورت می گیرد.

1- زمانی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشید، باید بدانید که قوانین متفاوتی در بخش گمرک وجود آن وجود دارد. به همین دلیل هم نمی توانید هر وسیله ای را به خاک کانادا وارد کنید. به طور مثال ممکن است همراه داشتن یک وسیله بسیار ساده و معمولی به کانادا، از نظر اداره گمرک این کشور جرم محسوب شود.از این رو این لوازم بررسی می شود، تا از نظر حمل و نقل مشکل قانونی نداشته باشد. همچنین این نکته را هم باید اضافه کرد، در صورتی که لوازم قدیمی در بین وسایل شما باشند، باید از میراث فرهنگی نامه اجازه خروج آن ها را بگیرید .

 

2- دلیل دیگر کارشناسی بار، محاسبه دقیق وزن بار می باشد. چرا که بر اساس وزن بار شما مبلغ پرداختی، محاسبه می گردد. همچنین برای صدور بارنامه نیز باید وزن بار به طور دقیق محاسبه شود.

 

 

خدمات بسته بندی بار

اصطلاحاً به باری که کمتر از یک کانتینر باشد، خرده بار می گویند. معمولاً بسیاری از فریت بارها در دسته خرده بار قرار دارند. این لوازم باید توسط پرسنل شرکت های خدمات هوایی، بسته بندی شوند. نکته مهم این که ، هرگز خودتان کار بسته بندی را انجام ندهید.

چرا که قوانین بین المللی و سخت گیرانه ای در خصوص بسته بندی بار هوایی وجود دارد. لوازم باید توسط شرکت های معتبر و با کارتن آنها بسته بندی شده و مهر شرکت نیز بر روی لوازم حک شود تا اجازه ورود به کانادا را داشته باشد.

برای اینکه  بار بسته بندی شده موقع چیدمان در هواپیما مشکل ایجاد نکند، برخی از آن ها را بر روی پالت های پلاستیکی قرار داده و کاملاً فیکس می کنند. به این ترتیب لوازم به راحتی روی یکدیگر چیده می شوند.

 

حمل وسایل منزل به کانادا

اولین اقدام برای حمل وسایل منزل به کانادا ، بسته بندی مناسب و استاندارد جهت سالم رسیدن لوازم منزل شما می باشد . شرکت کالا تجارت با ارسال تیم کارآزموده و متخصص  در پکینگ و بسته بندی ، تمامی لوازم منزل  شما را با مطمئن ترین شیوه  و با کارتن های محکم با آرم کالاتجارت بسته بندی می نمایند. کلیه بسته ها روی پالت پلاستیکی محکم شده و با کامیونتهای شرکت به فرودگاه ارسال می گردد.

 

هزینه ارسال بار به کانادا

قبل از بررسی هزینه باید گفت که ارسال بار از طریق فریت، به مراتب به صرفه تر از روش های دیگر بوده و احتمال آسیب وسایل نیز کمتر است.  اما چگونگی محاسبه هزینه فریت بار به طور کلی دو فاکتور مهم در مبلغ پرداختی شما وجود دارد که عبارتند از:
   وزن بار و حجم آن
   نرخ شرکت های هواپیمایی

 

آیا هزینه ارسال بار به تمام شهر های کانادا متفاوت است؟

هر یک از شرکت های هواپیمایی تعرفه خاصی برای کارگو و فریت بار ارائه می کنند . که برای هر یک از شهر ها متفاوت است و هزینه ارسال بار به شهر های ادمونتون , کلگری , اتاوا , ونکوور , مونترال و … اختلاف بسیار کمی دارند. برای اینکه هزینه دقیق ارسال بار به شهرهای کانادا اطلاع داشته باشید بهتر است با کارشناسان ما در کالا و تجارت تماس بگیرید تا بهترین پیشنهادها را برای شما ارائه نمایند.

 

قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا

برای ارسال بار به طور کلی چهار دسته بندی وجود دارد که قیمت بار بر اساس آن محاسبه می شود این وزن ها به شرح زیر است.

 

  دسته اول، حداقل بار 45 کیلوگرم می باشد.

 دسته دوم، بار تا 100 کیلوگرم می باشد. ( بار بین 45 تا 99 کیلوگرم با همان تعرفه دسته دوم محاسبه می شود.)

  دسته سوم،  بار بین 100 الی 300 کیلوگرم است.

  دسته چهارم، بار بالای 300 کیلوگرم می باشد.

در این راستا باید گفت که هرچه وزن بار بیشتر می شود، به همان اندازه تعرفه ها نیز کاهش پیدا می کند. به طوری که گاهی برای یک بار 300 کیلوگرمی مبلغی کمتر از بار 100 کیلویی پرداخت می کنید.

 

قیمت فریت بار به کانادا

در حال حاضر بدلیل مشکلات و وضعیت موجود ایرلاین های ایرانی مثل ایران ایر و ماهان  ارسال بار مستقیم به کانادا را ارائه نمی دهند و تا مقصد های مشخصی مثل دبی و یا فرانکفورت ارسال بارانجام می شود و ایرلاین های خارجی امارات هم در مرحله اول به دبی و از دبی به کانادا ارسال می شود. نرخ ارسال بار معمولاً به صورت سالانه از سوی هواپیمایی ها اعلام می گردد. اما با توجه به نوسانات بازار ارز، قیمت های مصوب از سوی این مراکز نیز به صورت دوره ای تغییر کرده و به شرکت های فریت بار اعلام می شود.نرخ ارسال بار معمولاً به صورت سالانه از سوی هواپیمایی ها اعلام می گردد. اما با توجه به نوسانات بازار ارز، قیمت های مصوب از سوی این مراکز نیز به صورت دوره ای تغییر کرده و به شرکت های فریت بار اعلام می شود.

بنابراین شما هر زمانی که قصد استفاده از خدمات فریت را داشته باشید، مبلغی که پرداخت می کنید با توجه به وضعیت اقتصادی و ارزی کشور محاسبه می شود. بدیهی است که بالا رفتن قیمت ارز باعث بیشتر شدن هزینه های فریت بار می شود.

 

هزینه های دیگر فریت بار به کانادا

در کنار هزینه های اصلی چند مورد دیگر نیز اضافه می شود. صدور بارنامه در گمرک، محاسبه مالیات وارد شده بر بار و همین طور هزینه بازرسی بار در فرودگاه نیز در فاکتور شما اضافه خواهد شد.

یک نکته مهم این که از زمانی که بار وارد فرودگاه شهرهای مختلف کانادا می شود، تنها تا 48 ساعت بار شما را به صورت رایگان نگهداری می کنند، در غیر این صورت به ازای هر روز که بار در انبار می ماند، حدود 30 الی 40 دلار از شما دریافت خواهد شد.

 

 

مدارک لازم  و مراحل اداری فریت بار به کانادا

برای ارسال بار بصورت هوایی به کانادا می بایست مدارک زیر را آماده نمایید:

 تصویر بلیط شرکت هواپیمایی به کانادا

 اصل گذرنامه فرستنده

 اصل کارت ملی فرستنده

 آدرس فرستنده و گیرنده کد پستی و اطلاعات تماس

 لیست کامل بسته ها شامل تعداد ، وزن و ابعاد                                

 

 حتما به یاد داشته باشید که بار شما بسته بندی مناسبی داشته باشد. در فرودگاه امام خمینی می بایست مراحل گمرکی و تشریفاتی انجام شود که شامل:

صدور پروانه گمرکی جهت تنظیم بارنامه  +  صدور بارنامه هوایی ( در بارنامه می بایست  اطلاعات فرستنده و گیرنده ، مبدا ، مقصد و ماهیت کالا درج شود)   +   صدور برگ سبز یا پروانه صادراتی +  تهیه تگ های روی بسته و در نهایت انجام بازرسی بار یا کالا و ایکس ری

 

ارسال بار هوایی به کانادا

معرفی فرم دیکلریشن 

در صورتی که موفق به دریافت ویزای کانادا شوید، می توانید لوازم زندگی تان را به کانادا  فریت کنید. قوانین مختلفی در گمرک کانادا وجود دارد، که آشنایی با آن ها برای شما مفید خواهد بود. یکی از این قوانین به شرح زیر است.

بار اولی که می خواهید بار خود را از ایران فریت کنید، می بایست اسامی لوازم خود را به اداره گمرک کشور کانادا اعلام کنید و در کنار آن فرم دیکلریشن را نیز پر کنید. به این ترتیب با این کار می توانید به مدت چهار سال لوازم خود را بین این دو کشور،  بدون پرداخت مالیات و عوارض گمرک جا به جا نمایید.

 

 

 

کارگو به کانادا

بهترین و مقرون به صرفه ترین شیوه ارسال کالاهای تجاری ، خدمات کارگو است که ارسال بار را به صورت قانونی با بسته بندی استاندارد و ایمن به مقصد را امکان پذیر می کند . کارگو را به صورت هوایی و دریایی به کشور کانادا می شود انجام داد.

 

حمل و ارسال کالا به صورت هوایی به کانادا

کارگو هوایی

حمل بار هوایی کالا به کانادا ، سریع تر و تحویل در مناسب ترین زمان در کانادا ولی گرانتر و با هزینه بیشتر نسبت به ارسال بار با کشتی است . برای بار های تا 2000 کیلو ارسال بار بصورت هوایی مناسب تر است . ارسال بار هوایی تا کانادا بین دو تا هشت روز زمان لازم دارد تا به فرودگاه مقصد برسد.

 

قیمت کارگو از ایران به کانادا

هزینه و قیمت کارگو از ایران به کانادا بستگی به فاکتور های زیر دارد:

  1.  روش ارسال بار  : هوایی  - دریایی از طریق FCL   یا  LCL
  2.  وزن و حجم بار
  3.  نوع و ماهیت کالا
  4.  مسافت بین مبدا و مقصد
  5.  انتخاب نوع تحویل بار که می تواند :  درب به درب ، درب به بندر ، بندر به بندر باشد

ولی از بین عواملی که ذکر شد ، وزن از همه مهمتر و تاثیرگذارتر است چه اینکه برای بارهای با حجم و وزن کم بطور یقین کارگو هوایی مناسب تر است .

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره برای انتخاب روش مناسب و کم هزینه و ایمن با کارشناسان کالا تجارت اسکان تماس بگیرید تا بهترین روش در کم ترین زمان ممکن را انتخاب کنید .

 

چگونگی و مراحل ترخیص کالا در گمرک کانادا

یکی از چلش های مهم بسیاری از تجار و صادرکنندگان کالا  ، قوانین و مقرارت گمرکی کاندا است . برای مدیریت و بهتر سپری کردن این پروسه، همکاری با یک شرکت بین المللی با سابقه از شروط لازم این کار می باشد. شرکت کالا تجارت اسکان با تجربه و کارشناسان کارآزموده تمام تلاش خود را  می کند تا از اتلاف وقت و تاخیر در حمل و نقل و پرداخت هزینه های اضافی جلو گیری و کلیه قوانین گمرکی  را رعایت کند. ما شما را در کلیه مراحل اداری و تشریفاتی و گمرکی از مبدا تا مقصد همراهی خواهیم کرد.

 صدور و تهیه اسناد و مدارک لازم برای انجام مراحل ترخیص کالا در گمرک کانادا : فاکتور تجاری ، پکینیگ لیست ، گواهی مبدا ، اعتبار اسنادی و بارنامه حمل و نقل چه هوایی و چه دریایی را به کارشناسان کالا تجارت اسکان بسپارید.

 

ارسال بار به تورنتو

بهترین راه برای  ارسال بار به تورنتو بر اساس ماهیت بار می توان به دو نوع ارسال

  1.  ارسال بار هوایی
  2.  2- ارسال بار دریایی

اشاره کرد که بطور معمول وقتی بار شما ماهیت غیر تجاری دارد ( خرده بار و یا اثاثیه منزل و شخصی)و وزن و حجم آن زیاد نیست ارسال بار بصورت هوایی پیشنهاد می شود  و برای بارهای تجاری که زمان حمل تا مقصد و یا امنیت و سالم رسیدن بار مهم است ، ارسال بار بصورت هوایی کاملا مقرون به صرفه است . بطور معمول زمان تحویل کالا در تورنتو بین 7 تا 10 روز می باشد . در ممورد تعرفه ها و مدارک مورد نیاز مطلب "  ارسال بار به تورنتو " را نیز مطالعه کنید

 

دریافت بار در کانادا

به این نکته حتما توجه کنید که زمان لازم برای دریافت بدون هزینه اضافی انبارداری فقط 48 ساعت وقت دارید . در غیر اینصورت هزینه حدودا 30 الی 40 دلار بعنوان هزینه انبارداری باید پرداخت کنید.
برای حمل بار از فرودگاه میتوانید وسیله حمل خود را مثل ون یا وانت را اجاره کنید ولی به شما پیشنهاد می شود برای صرفه جویی و راحتی بیشتر از سرویس U-Haul   که با اجاره ساعتی و یا روزانه متناسب بار خود هزینه کمتری را پرداخت کنید.  کارشناسان شرکت کالا تجارت اسکان کلیه مراحل و تشریفات گمرکی و فرودگاهی  را برای ارسال هوایی بار شما به کانادا بدون استرس انجام میدهند . با ما در تماس باشید .
۰۲۱۸۸۸۱۵۸۰۰ و ۰۲۱۸۸۸۱۵۷۰۰

 

 

مقاله های بیشتر

 

 

 

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد