close

فریت بار به استرالیا

logo
فریت بار به استرالیا

 

فریت بار به استرالیا

 

ارسال بار هوایی به استرالیا و آنچه باید بدانید

در صورتی قصد دارید به کشور استرالیا مهاجرت کنید، یکی از چالش های روبرو، نحوه جا به جایی و ارسال وسایل و لوازم مورد نیازشماست. چندین روش برای ارسال بار به استرالیا وجود دارد که امن ترین و راحت ترین راه، ارسال بار به صورت هوایی می باشد.

شرکت کالا تجارت در تمامی مراحل ارسال بارکه شامل بسته بندی , حمل ونقل تا فرودگاه , کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی را نیز می شود، در خدمت و همراه شما با بهترین سرویس می باشد . با کارشناسان کالا تجارت لطفا تماس بگیرید و یا از فرم استعلام آنلاین سفارش خود را ارسال کنید.

برای آنکه تمامی لوازمتان را با هواپیما به استرالیا  ببرید مجبور به پرداخت جریمه و اضافه بار نباشید، می بایست از روش فریت بار استفاده کنید.

 

فریت بار چیست؟

زمانی که قصد داشته باشید تا کالاها و وسایلی که وزن زیادی دارند را به آسانی به کشور دیگری منتقل کنید، باید فریت بار را انتخاب کنید. حمل بار به استرالیا همان کاری است که شرکت کالا تجارت اسکان با امن ترین روش و بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهد.

در واقع فریت بار، حمل بار هوایی به استرالیا و دیگر کشورها را انجام می دهد. به طور مثال بردن فرش به استرالیا کاری نیست که بتوانید به تنهایی آن را انجام دهید پس باید تمامی وسایل مورد نیاز خود را به شرکت هایی که خدمات ارسال بار ارائه می دهند بسپارید.

 

 

 

خدمات فریت بار به استرالیا

بی شک حمل بار به خارج از کشور کار استرس زایی است. وسایل باید به خوبی بسته بندی شوند تا در هنگام قرار گرفتن در هواپیما و حین پرواز آسیب نبینند. از طرفی طولانی بودن مسیر نیز مشکلات ارسال خرده بار به استرالیا و وسایل سنگین را بیشتر می کند. شرکت کالا تجارت اسکان، تمامی وسایلی که قصد دارید تا با خود به استرالیا ببرید را با بهترین امکانات  بسته بندی کرده و در ایمن ترین شرایط ممکن به کشور مقصد می رساند. به این ترتیب  وسایل مورد نیاز زندگی را بدون نگرانی از ایران به استرالیا منتقل می کنید تا بار دیگر مجبور به خرید آنها نباشید.


بسته بندی اضافه بار

باانتخاب شما تیم حرفه ای بسته بندی کالا تجارت که دارای بهترین و دقیق ترین تخصص ها در امور بسته بندی و پکینگ و پالت بندی هستند به منزل شما ارسال شده و کلیه لوازم شما را با روش های دقیق و امن بسته بندی می کنند. کلیه امور بسته بندی با کارتن های محکم که دارای ارم کالا تجارت می باشد بسته شده و برای دوام و استحکام بیشتر برروی پالت های پلاستیکی فیکس شده و اماده ارسال می باشد.

 

 

ارسال بار به فرودگاه

بعد بسته بندی های دقیق کلیه پالت ها بصورت دقیق در کامیونت های شرکت و یا با توجه به حجم بار در ون های شرکت بارگیری شده و جهت صدور بارنامه و کلیه امور به فرودگاه ارسال می گردد.

 

کلیه تشریفات گمرکی و فرودگاهی و صدور بارنامه

کلیه کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی توسط کارشناسان فریت بار ،کالا تجارت اسکان در فرودگاه انجام میشود و بعد از انجام کلیه مراحل اداری بار نامه صادر شده و بار شما برای ارسال به استرالیا اماده می باشد.

 

حمل بار هوایی به استرالیا

استرالیا از چندین ایالت تشکیل شده است که بر اساس آخرین آمارها بیشتر ایرانیان در ایالت های ویکتوریا، نیو ساوت ولز، قلمرو مرکزی و ایالت کوئینزلند ساکن هستند. با این وجود شرکت ما ارسال بار را در تمامی ایالت های این کشور انجام می دهد.

 

هزینه فریت بار به استرالیا

همان طور که می دانید زمانی که بار اضافی با خود به فرودگاه ببرید با توجه به قوانین هر شرکت هواپیمایی، باید مبلغی به عنوان اضافه بار پرداخت کنید. برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است که کالای خود را با فریت بار یا پست به استرالیا بفرستید.

 

هزینه فریت بار بر اساس چند فاکتور مهم محاسبه می شود.

 وزن بارمهم ترین عامل در محاسبه هزینه فریت بار به استرالیا است. هرچه بار سنگین تر بیشتر شود به همان اندازه مبلغ پرداختی نیز افزایش پیدا می کند.

 هر شرکت هواپیمایی نرخ مشخصی برای جابجایی کالاها دارد که با توجه به وزن بار تعیین می شود. نرخ جابه جایی در کشور مبدأ و مقصد نیز از فاکتورهای مهم محاسبه بار است.

• مبالغی همچون هزینه صدور بارنامه، پرداخت مالیات و همین طور هزینه بازرسی نیز به مبلغ پرداختی نهایی اضافه می شود

 

 

قیمت هر کیلو بار هوایی

با توجه به قیمت  هر کیلو بار هوایی و سایر هزینه های جانبی، زمانی که مبلغ کل برای بار ارسالی شما محاسبه شود، باید برای پرداخت تمامی هزینه ها اقدام کنید تا به این ترتیب وسایلتان آماده ارسال به استرالیا باشد. تعلل در پرداخت هزینه باعث می شود تا روند ارسال بار به تعویق بیفتد و این کار حتماً آثار خوبی در مسیر مهاجرت شما نخواهد داشت.

 

تعرفه فریت بار به استرالیا

ودر گمرگ استرالیا لوازم و سایلی مانند  لوازم منزل و شخصی شامل ظروف شکستنی ، کتاب ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش ، و سایر لوازمی که مستهلک و  دست دوم باشند معاف از مالیات و هزینه هستند و فقط هزینه خیلی کمی بابت  هندلینگ فرودگاهی در نظر گرفته می شود.

 

 

فریت کردن به استرالیا

قبل از استفاده بهره مندی از خدمات فریت بار و حمل بار به استرالیا باید از نکاتی مهمی که در این پروسه باید رعایت شود، مطلع شوید. در ابتدا بدانید که وسایل شما باید هیچ گونه آلودگی نداشته باشد، چرا که این وسایل قبل از ورود به خاک استرالیا در داخل فرودگاه، بررسی می شود و در صورت مشاهده آلودگی و یا میکروب خطرناک به بخش قرنطینه می رود.

تمامی وسایل باید توسط شرکت هواپیمایی بسته بندی شود و نام و نشان فریت بار شرکت کالا تجارت اسکان در آن مشخص باشد تا اجازه دریافت را پیدا کند. پس لوازمتان را با کارتن های معمولی بسته بندی نکنید. به علاوه تمامی وسایل شخصی مانند لباس، کتاب، ظروف مختلف، لوازم مورد نیاز  آشپزخانه و... شامل پرداخت مالیات نمی باشند.

 

ارسال خرده بار به استرالیا

اکثر افراد معمولاً پیش از دریافت ویزا وسایل مورد نیاز خود را جمع آوری می کنند. اما قبل از انجام این کاربه این نکته توجه داشته باشید که تنها وسایل مورد نیاز را با خود به کشور مقصد ببرید. خدمات فریت بار برای کمک به مهاجران پایه گذاری شده است. پس می توان به شکل بهتری از آن استفاده کرد.

 

مدت زمان ارسال بار به استرالیا

طبیعتاً ارسال بار به استرالیا از طریق خطوط هوایی سریع تر از ارسال از طریق راه های زمینی و دریایی انجام می شود. با این حال، عوامل متعددی در زمان ارسال بار تأثیر گذار است. تعداد پروازهای خروجی در هر روز عامل اصلی در تعیین زمان تحویل بار است.

به طور کلی شرکت کالا تجارت اسکان با سالها تجربه در خصوص خدمات هوایی و فریت بار بین یک الی دو هفته زمان برای ارسال بار نیاز دارد، تا لوازم شما را سالم و ایمن به مقصد برساند.

 

نحوه دریافت بار در استرالیا

زمانی که بار به فرودگاه مقصد می رسد، شخصی که به عنوان گیرنده بار انتخاب شده و مشخصتش ثبت شده است باید برای دریافت بار اقدام کند. این شخص تنها دو روز وقت  دارد که بار را از فرودگاه تحویل بگیرد در صورتی که دیرتر از این زمان برای دریافت بار به فرودگاه مراجعه کند، باید به ازای هر روز دیرکرد، هزینه نگهداری پرداخت نماید.
اگر در راه رفتن به استرالیا  قرار دارید و به فکر چگونگی انتقال بار خود به به این کشور هستید، می توانید برای دریافت تمامی اطلاعات فریت بار به استرالیا و هزینه آن با مشاوین شرکت کالا تجارت اسکان در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاورین کالا تجارت اسکان : ۸۸۸۱۵۶۰۰- ۸۸۸۱۵۷۰۰- ۸۸۸۱۵۸۰۰

 

مقاله های بیشتر

 

 

 

 

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد