close

حمل لوازم منزل به استرالیا

logo

 

 هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا هوایی

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل، ارسال هوایی سریعترین راه ممکن است و لی نسبت به حمل دریایی هزینه بیشتری دارد.

یکی از دغدغه های اساسی افراد، زمانی که قصد دارند به استرالیا مهاجرت کنند و یا دانشجویانی که در دانشگاه های این کشور پذیرفته شده و می خواهند مدت زمان زیادی در این کشور ساکن شوند، این است که چگونه اضافه بار خود را شامل اسباب و اثاثیه و لوازم شخصی خود را به استرالیا ارسال نمایند که مقرون به صرفه باشد و مطمئن باشند که بارشان سالم و در امنیت کامل به مقصد می رسد.

کمک گرفتن از یک شرکت حمل و نقل هوایی معتبر و شناخته شده، یکی از راه هایی است که می توانید از طریق آن، اسباب و اثاثیه خود را با بهترین خدمات رسانی به استرالیا فریت کنید.

شرکت حمل و نقل هوایی کالا تجارت اسکان، با تجربه و سابقه درخشان خود در زمینه فریت بار به اکثر کشورها، در سرتا سر جهان یکی از مطمئن ترین شرکت های باربری ایران می باشد و برای انجام مراحل آماده سازی و ارسال بار، باتجربه ترین و ماهرترین پرسنل را دارد.

 

ارسال لوازم منزل به استرالیا

برای امنیت ارسال بار به هر کشوری از جمله کشور استرالیا، باید از یک سری قوانین تبعیت کرد تا سلامت بار تضمین شود. برای همین منظور دقت داشته باشید که قبل از ارسال بارتان حتما با یک شرکت حمل و نقل هوایی مانند شرکت کالاتجارت اسکان، تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید و در زمینه چگونگی بسته بندی و هزینه تقریبی ارسال بار، اطلاعاتی را دریافت نمایید.

 

 

بسته بندی بار حرفه ای

در یک اسباب کشی بیش از هر عامل دیگری، یک بسته بندی صحیح است که کیفیت بار را تا مقصد تضمین می کند چون کیفیت بسته بندی باعث امنیت بیشتر بار می شود.

برای انجام یک بسته بندی نوین و به روز دنیا، باید از لوازمی، با کیفیت بالا استفاده کرد. اولین قدم برای بسته بندی توسط باربری ها، پیچاندن کالا در نایلون های حبابدار است چون این نایلون ها از وارد شدن ضربه به کالا جلوگیری می کنند. بعد از آن، در کارتن های مقوایی گذاشته و درون جعبه های چوبی قرار می دهند.

کارشناسان کالا تجارت اسکان، زمانی که لیست اولیه را برای لوازم ارسالی تهیه می کنند، به انتخاب نوع بسته بندی بار هم، دقت می کنند و بر اساس میزان آسیب پذیری کالا، پیشنهاداتی به کارشناسان بسته بندی می دهند و به آن ها کمک میکنند تا جهت بسته بندی کالا، یکی از روش های مناسب، مانند جعبه چوبی، کارتن، نایلون حبابدار، گونی، صندوق فلزی، پالت و … انتخاب کنند.

 

پکینگ لیست

هر آنچه که در هر جعبه قرار می دهید را به وضوح ثبت کنید و هنگام بسته بندی وسایل شخصی خود، لیستی تهیه کنید که شامل همه کالاهای موجود در محموله شما باشد. در توضیحات مربوط به هر کالا یا وسیله باید به طور دقیق بگویید که اجناس از چه چیزی ساخته شده اند ؛ به عنوان مثال قاب تخت فلزی، صندلی (های) چوبی، قاب عکس پلاستیکی، سبد پلاستیکی و غیره. پکینگ لیست کالا و محموله شما یکی از موارد مهمی است که توسط مقامات استرالیا مورد بررسی قرار میگیرد و بسیار ضروری است.

باید یک پکینگ لیست(Packing List)، از تمام لوازمی که قرار است به استرالیا ارسال کنید، را تهیه کرده و در اختیار گمرک کشور مبدا قرار دهید.

در مقصد، لوازم شما با پکینگ لیست، چک شده و مطابقت داده می شود. دقت کنید در توضیحات مربوط به هر کالا باید به طور دقیق بگویید که اجناس، از چه چیزی ساخته شده اند؛ به عنوان مثال قاب تخت فلزی، صندلی (های) چوبی، قاب عکس پلاستیکی، سبد پلاستیکی و غیره.

پکینگ لیست حتما باید به زبان لاتین باشد و دقت کنید که داشتن آن برای ورود به استرالیا ضروری بوده و صحت آن توسط مقامت استرالیایی مورد بررسی قرار می گیرد.

کالا تجارت اسکان، تمامی مراحل ارسال بار از صفر تا صد آن را برای مسافران انجام داده و در اختیارشان قرار می دهد.

 

بسته بندی بار هوایی

 

سم پاشی لوازم مرسوله

برخی از لوازم ارسالی مانند لوازم ساخته شده از چوب خام و سایر مصنوعات چوبی می بایست در مبدا بر اساس روش های مخصوص و بی خطر، سمپاشی شوند.

بار های ارسالی به برخی از کشور ها مانند استرالیا، آمریکا، استرالیا و... به ورور هرگونه آلودگی، میکروب، حشرات موذی و ... حساس اند. برای همین منظور، کالاهای ارسالی به این کشورها، حتما باید دارای مجوز معتبری از شرکت های دفع آفات نباتی باشند.

 

دریافت بارنامه و بیمه نامه

در نهایت و بعد از انجام تمام موارد گفته شده، بسته ها جهت دریافت بارنامه و بیمه نامه بین المللی، به سوله های ارسال بار فرستاده می شوند.

این بیمه نامه بر اساس قیمت وارزش ریالی که بار مسافر دارد، تعیین می گردد. به این صورت که به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه لحاظ می گردد.

 

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص لوازم منزل در استرالیا

برگه اطلاعات ABF ، حاوی اطلاعاتی در مورد مراحل ترخیص کالا در استرالیا  می باشد.

چنانچه قرار است شخص دیگری کالاهای شما را ترخیص کند، باید یک فرم قانونی را امضا کند. این فرم  نشان می دهد که شخص تحویل گیرنده از طرف شما فرستاده شده است تا این کار را انجام دهد.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالاهای ارسالی:

اسناد

پکینگ لیست

بارنامه دریایی یا بارنامه هوایی

اظهارنامه قانونی

 

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به  استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا، بخش نگران کننده و چالش برانگیز در زمان فریت به استرالیا می باشد. اینکه مسافران می خواهند بدانند باید به طور تقریبی چقدر پول بپردازند تا بارشان به استرالیا ارسال گردد، کاملا طبیعی است.

از آنجا که هزینه ارسال بار به استرالیا، تابع عواملی مانند وزن بار، حجم آن و شهر محل ارسال می باشد، بهتر است برای دانستن مقدار دقیق هزینه های ارسال کالا، با مشاوران ما در کالا تجارت اسکان، تماس گرفته و مشخصات دقیق بارتان مانند وزن و حجم بار و همچنین شهر مقصد را به آن ها بگویید تا آن ها با یک محاسبه دقیق هزینه را محاسبه کرده و به شما اطلاع دهند.

 

ارسال بار به سیدنی

فریت بار به سیدنی، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا توسط آن لوازم و اثاثیه ایی که نمی توانید با چمدان، همراه خود به استرالیا ببرید را به صورت جدا گانه و با بسته بندی های نوین و به روز دنیا و در امنیت کامل به این کشور ارسال نمایید.

 می توان با فریت بار وسایل شخصی، لوازم منزل، کتاب و...  را به صورت جداگانه در بسته بندی های استاندارد و ایمن و کاملا قانونی به سیدنی ارسال کرد و نگرانی از بابت حمل اضافه بار مسافری نداشت.

کالا تجارت اسکان، با هزینه ایی مقرون به صرفه، کارهای حمل و نقل هوایی بارتان را برای شما انجام داده و شما می توانید یک باربری هوایی آسان را تجربه نمایید.

 

 خدماتی که کالا تجارت برای اسباب کشی به سیدنی ارائه می دهد

کالا تجارت اسکان، برای ارسال بار به سیدنی خدماتی ارائه می دهد که به ترتیب شامل موارد زیر می باشد؛

یک بسته بندی حرفه ایی برای بار انجام می دهد.

از جعبه های چوبی برای یک جا به جایی مطمئن استفاده می کند.

بار را از جلوی درب منزلتان بار زده تا فرودگاه حمل می کند.

بدون نیاز به حضور مسافران تمام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی را انجام می دهد.

بار را تا زمان ارسال در انبار با شرایط ایمن نگه داری می نماید.

مسئولیت تمام کارهای مربوط به بارنامه هوایی برای ارسال بار به سیدنی را می پذیرد.

 

کالاها و وسایلی که برای ارسال به سیدنی و استرالیا با ممنوعیت مواجه هستند:

میوه و سبزیجات تازه

گیاهان و پیازهای زنده

دانه ها، دانه های ناشناس، از جمله ادویه جات ترشی جات

حیوانات زنده که نیاز به مجوز واردات دارند، از جمله حیوانات خانگی

محصولات بیولوژیکی شامل برخی از داروهای گیاهی و گیاهی

کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی و حیوانی

کالاهای آلوده یا کالاهای حاوی بقایای ارگانیک

کالاهایی که آگاهانه آلوده به آفات یا بیماری ها هستند

 

 

 ارسال بار به ملبورن

شرکت حمل و نقل هوایی  کالا تجارت اسکان، این افتخار را دارد که با سال ها تجربه درخشان در زمینه نقل و انتقال بار به کشورهای مختلف جهان، در خدمت مسافران عزیز بوده است.

کالا تجارت اسکان، با استفاده از خدمات فریت بار شرکت های هواپیمایی، بار مسافران و مهاجران به این کشور را آماده ارسال می کند.

 

خدمات فریت بار به ملبورن

1.مسافران و یا مهاجران بتوانند از مشاوره رایگان استفاده نموده و یک نرخ تقریبی از کالا تجارت دریافت نمایند.

2. کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی برای بارشان انجام شود.

3. کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به ملبورن توسط شرکت کالا تجارت اسکان صورت بگیرد.

4.برای بار مسافران و یا مهاجران، بارنامه مخصوص صادر شود.

5. بار به ملبورن ارسال یا فریت می شود.

6. پیگیری بار تا رسیدن به ملبورن امکان پذیر است.

 

هزینه ارسال بار به ملبورن

هزینه ارسال بار به ملبورن بعد از انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی و دریافت بارنامه و بر اساس وزنی که در بارنامه توسط شرکت هواپیمایی ثبت شده است، توسط شرکت کالا تجارت اسکان، محاسبه می شود.

هزینه ارسال بار به ملبورن، بسته به موارد زیر متفاوت از هم می باشند؛

1. مسیری(دریایی یا هوایی) که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب شده است

2.حجم و وزنی که بار یا محموله دارد

3.هزینه ایی که برای بسته بندی پرداخته شده است

4.هزینه پرداختی به شرکت بیمه

5.هزینه های گمرکی

6.هزینه های ترخیص کالا در مقصد

 

مقاله های بیشتر

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد