close

  کارگو از ایران به کانادا

logo

 

  کارگو از ایران به کانادا + هزینه و شرایط

 از کارگو برای ارسال بار های تجاری با وزن و حجم زیاد و بالا  استفاده می شود که به صورت هوایی و دریایی انجام می شود. معمولا برای ارسال بار هایی که مدت زمان ارسال اهمیتی ندارد از کارگو بصورت دریایی استفاده می شود . برای بارهایی که مدت زمان کوتاهتری برای رسیدن بار نیاز هست کارگو و ارسال بار بصورت هوایی پیشنهاد می شود.   

از آنجا که کشور کانادا مسافت زیادی با ایران دارد، تاجران ایرانی برای ارسال بارهایشان از شیوه کارگو استفاده می کنند البته نا گفته نماند که جا به جایی کالا از طریق کشتی مقرون به صرفه است اما زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد نیاز دارد.

برای ارسال بارتان می توانید به شرکت های حمل و نقل هوایی مانند کالا تجارت اسکان مراجعه کنید. آن ها بعد از انجام تشریفات لازم، بار شما را به شرکت های هواپیمایی تحویل داده تا آن ها بارتان را به مقصد ارسال نمایند.

شرکت کالا تجارت اسکان، تمام امورات اداری و گرفتن مجوزهای لازم برای ارسال بار  هوایی، از طریق کارگو را به بهترین شیوه ممکن برای مشتریان خود انجام می دهد.

 

تفاوتی که ارسال به روش فریت بار و کارگو با هم دارند

این دو روش از نظر قیمت، فرآیندهای ارسال به کانادا و تحویل و همچین گرفتن مجوزهای مختلف با هم تفاوت‌های بسیار زیادی دارند. شما باید با توجه به وضعیت مورد نظر خود تصمیم بگیرید که از کدام یک از این دو روش استفاده کنید. اگر شما مالک یک شرکت تجاری هستید و در سفری به کانادا چند کالای محدود و کم وزن برای خود یا شرکت خود خریده اید، احتمالا می‌توانید از همان فریت بار استفاده نمایید چرا که کارگو بیشتر برای کالاهایی با حجم بالا استفاده می‌شود.

 

 

 

هزینه کارگو از ایران به کانادا

زمانی که صحبت از ارسال بارهای تجاری به کانادا آن هم با حجم و اندازه ی زیاد می شود، هزینه نگران کننده ترین قسمت آن می باشد.

اطلاع داشتن از  هزینه ارسال بار  و فریت بار به کانادا به طور تقریبی، یک مسئله ی مهم برای همه کسانیست که می خواهند کالاهایشان را از طریق کارگو ارسال نمایند و  از آنجا که این موضوع، تابع عواملی مانند وزن بار، حجم آن و شهر محل ارسال، می باشد، بهتر است برای دانستن مقدار دقیق هزینه های ارسال، با مشاوران ما در کالا تجارت اسکان، تماس بگیرید.

آن ها بعد از تشریفات گمرکی و فرودگاهی و گرفتن بارنامه از شرکت هواپیمایی، میزان هزینه را برایتان به طور تقریبی محاسبه می نمایند.

 

عوامل موثر بر هزینه کارگو

از جمله عواملی که بر روی قیمت کارگو تاثیر گذارند عبارتند از؛

  • وزن و ابعاد
  • فاصله هوایی
  • نوع کالا
  • قوانین کشور مبدا و مقصد
  • شرکت خدمت دهنده
  • کالا های مجاز با قانون کشور ها

 

 

شرایط کارگو از ایران به کانادا

برای انجام کارگو از ایران به کانادا،  ابتدا باید به شرکت های حمل و نقل هوایی مانند کالا تجارت اسکان مراجعه نمایید.

شرکت مدارک مورد نیاز برای ارسال کالا به کانادا را از شما گرفته و تشریفات گمرکی آن را برایتان انجام می دهد تا  بتوانید کالا را از طریق کارگو با هواپیماهای غول پیکر و غیر مسافربری به کانادا ارسال نمود.

شرکت هواپیمایی ارائه دهنده خدمات بار هوایی و  کارگو، در صورت پیش آمدن هرگونه اتفاقی، مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. این مسئولیت با رسیدن کالا به مقصد و تحویل آن به گمرک کشور مقصد، تمام می شود و شما باید برای مراحل ترخیص اقدام کنید.

 

 

 

کالاها و وسایل ممنوع برای ارسال به کانادا

قبل از اینکه کالای خود را برای ارسال به کانادا بسته بندی کنید باید بدانید که ارسال برخی کالاها و مواد طبیعی و غذایی به این کشور ممنوع است و اگر این اقلام در بسته بندی شما وجود داشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد. کالاهایی که برای وارد شدن به کشور کانادا ممنوعیت دارند، عبارتند از؛

میوه و سبزیجات تازه

گیاهان و پیازهای زنده

دانه ها، دانه های ناشناس، از جمله ادویه جات ترشی جات

حیوانات زنده که نیاز به مجوز واردات دارند، از جمله حیوانات خانگی

محصولات بیولوژیکی شامل برخی از داروهای گیاهی و گیاهی

کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی و حیوانی

کالاهای آلوده یا کالاهای حاوی بقایای ارگانیک

 

حتما قبل ارسال کالا به کانادا پکینگ لیست تهیه کنید

هنگام بسته بندی بار خود، لیستی تهیه کنید که شامل همه کالاهای موجود در محموله شما باشد. در توضیحات مربوط به هر کالا یا وسیله باید به طور دقیق بگویید که اجناس از چه چیزی ساخته شده اند؛ به طورمثال صندلی های چوبی، یخچال های سفید پنج فوتی(نام برند) و...

مقامات کانادا در مورد پکینگ لیست کالا و محموله شما  بسیار جدی رفتار می کنند چون یکی از موارد مهم برای آن ها محسوب می شود که نیاز به بررسی دقیق داشته و انجام آن ضرورت دارد.

 

 

ثبت نظر

 

 

دفتر کارگو

 

آدرس: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، جنب گمرک تجاری حوزه۲، ترمینال بار شماره۱۴، دفتر کارگو کالا تجارت اسکان
 
  :امور صادرات و فریت بار   
 
021-55678180 -- 021-55678130  
 021-44666922-- 021-51005206  
09386880810
   import@ktscargo.com
 
 

 

 

دفترمرکزی 

 

  دفتر مرکزی : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیـده به خـیابان مطهری، کوچه مگنولیا پلاک 32 طبقه 3، واحد 10
 
  :امور واردات و ترخیص   
 
021-88815600 - 700  
021-88815800 - 900  
021-8881503   
  info@ktscargo.com 
 
 
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد